Zwroty i reklamacje

Zwrot

Każdy użytkownik naszego sklepu internetowego ma prawo zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni. Przedmiot musi być w nienaruszonym stanie, bez śladów użytkowania. Dodatkowo warunkiem koniecznym zwrotu jest posiadanie dokumentu sprzedaży, który jest wysyłany drogą mailową. W takiej sytuacji zwrócimy 100% wartości zakupionego przedmiotu z kosztami wysyłki do klienta zgonie z regulaminem naszego sklepu internetowego oraz obowiązującym prawem polskim. Zwrotowi nie podlega koszt odesłania towaru do naszej firmy. Nie przyjmujemy paczek z opcją płatność przy odbiorze. Przed odesłaniem towaru, należy wcześniej poinformować nas mailowo (info@boccalupo.pl) lub telefonicznie (+48 793 207 318).

Warunki zwrotu produktów:

– produkt powinien być czysty i nie posiadać śladów użytkowania
– towar nie może być uszkodzony
– jeśli to możliwe w oryginalnym opakowaniu
– konieczne jest wypełnienie i odesłanie na adres mailowy formularzu zwrotu
– zgodnie z naszymi warunkami koszty wysyłki zwrotnej pokrywa kupujący

Poniżej adres, na który przyjmujemy zwroty:

Bocca Lupo
Ul. Adamowo 33/2
63-100 Nochowo

 

Zwrotowi nie podlegają produkty zakupione na zamówienie oraz spersonalizowane.

Wymiana

Kupiłeś niewłaściwy rozmiar? Nie ma problemu – możemy wysłać inny!

Każdą zakupioną rzecz w naszym sklepie można wymienić w przeciągu 14 dni. Taki przedmiot musi być w nienaruszonym stanie i bez widocznych śladów użytkowania. Jeżeli zwracany produkt okaże się tańszy, oczywiście zwracamy różnicę w cenie. Natomiast jeżeli produkt okaże się droższy, klient zobowiązany jest dopłacić różnicę w cenie.

Przed odesłaniem przedmiotu, należy się wcześniej skontaktować z nami i poinformować nas o wymianie.

 

Reklamacja

Klient, który otrzyma paczkę z naszego sklepu, ma obowiązek sprawdzić czy nie jest ona uszkodzona. W razie uszkodzenia, należy poprosić kuriera  o spisanie raportu. Raport ten jest podstawą do złożenia reklamacji z racji uszkodzenia produktu podczas transportu.

Jeżeli paczka nie została uszkodzona, a towar posiada wady, należy sfotografować defekt i niezwłocznie skontaktować się z nami.

 

Szybkie zwroty

KROK 1 – Szybkie Zwroty InPost

Jeśli chcesz skorzystać z naszej nowej możliwości nadania przesyłki za pomocą paczkomatów InPost, wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl (klikając tutaj), zaznacz nasz sklep i wypełnij formularz. Poczekaj aż zaakceptujemy Twoje zgłoszenie w ciągu 1 dnia roboczego.

Na wskazany przez Ciebie numer telefonu otrzymasz SMS z kodem. Kod będzie ważny przez 14 dni.

Nadanie paczki odbywa się bezgotówkowo, jednak nie jest to darmowy zwrot – kwota 14 zł zostanie odliczona automatycznie dopiero od wartości zwracanego przez Ciebie towaru.

Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu.

 

KROK 2 – Nadaj paczkę w paczkomacie

Na przygotowanej paczce napisz otrzymany przez SMS kod nadania, adres naszej firmy i udaj się do dowolnego paczkomatu InPost. Otrzymany kod posłuży do otwarcia skrytki.

Na panelu paczkomatu wybierz: „Chcę nadać paczkę”, następnie „Mam kod nadania / zwrotu”. Użyj kodu, który otrzymałeś i wybierz rozmiar skrytki.

Pamiętaj:
– skrytka mała (A) posiada wymiary 8 x 38 x 64 cm
– skrytka średnia (B) posiada wymiary 19 x 38 x 64 cm
– skrytka duża (C) posiada wymiary 41 x 38 x 64 cm

Po odebraniu przesyłki kurier doręczy paczkę bezpośrednio do naszego magazynu.

 

KROK 3 – Poczekaj na zwrot środków

Jeżeli wybrana została opcja „Szybkie Zwroty InPost”, to koszt nadania zwrotu (14 zł) zostanie odliczony od wartości zwracanego towaru. Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty dostarczenia paczki do naszego magazynu. Otrzymasz od nas powiadomienie email gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto.