Zamówienie i dostawa

Zamówienie

Krok 1 Koszyk

Produkty możesz zamówić dodając je do koszyka. Żeby wrócić do sklepu i dodać więcej produktów do koszyka, kliknij „Kontynuuj zakupy”.

Na tym etapie możesz również zmienić ilość zamawianych produktów lub dodać kupon rabatowy.

Na dole strony znajduje się menu z wyborem opcji dostawy. Po wyborze opcji dostawy, widzimy sumę należną do zapłaty.

Po zakończeniu zakupów klikamy przycisk „Przejdź do kasy”

Krok 2 Twoje dane

Jeżeli masz konto zaloguj się, jeżeli nie to możesz je utworzyć. Wpisz swoje dane do formularza (pola obowiązkowe są oznaczone symbolem * ).
Oczywiście zamówienie można złożyć bez zakładania konta.

Po prawej stronie widoczne jest podsumowanie Twojego zamówienia. Wybierz jedną z dostępnych metod płatności oraz zaznacz potrzebne zgody.

Krok 3 Kontrola

Sprawdź informacje o zamówieniu. Jeśli wszystkie dane są poprawne, kliknij „Kupuję i płacę”. Jeśli wybierzesz opcję płatności Przelewy 24, zostaniesz przeniesiony do strony płatności.

Otrzymasz e-maila z potwierdzeniem zamówienia.

UWAGA! Jeżeli nie otrzymasz e-maila potwierdzającego zamówienie sprawdź folder spamu.

 

Dostawa

Po wysłaniu paczki otrzymasz e-mail z numerem listu przewozowego, za pomocą którego możesz śledzić paczkę i zobaczyć, kiedy zostanie dostarczona.

Dostawa produktów

Wszystkie zamówienia staramy się realizować w ciągu 48 godzin* po potwierdzeniu zamówienia. Zdarzają się sytuacje, w których niektóre produkty mogą być niedostępne w pożądanej ilości. Jeżeli zamówienie nie może być  dostarczone w ciągu 48 godzin, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

* dotyczy dni roboczych, w okresach świątecznych czas dostawy może się wydłużyć

Serwis i gwarancja

Wszystkie wymienione produkty posiadają standardową gwarancję producenta 2 lata. Ponadto, w ciągu 14 dni roboczych masz prawo do zwrotu bez podawania przyczyny.

Wysyłanie więcej niż jednego artykułu

W przypadku zakupu więcej niż jednego przedmiotu w danym momencie może się zdarzyć, że nie wszystkie produkty są dostępne w naszym magazynie. W takiej sytuacji skontaktujemy się z Tobą indywidualnie, aby zdecydować, jak wysłać zamówienie.

 

Anulowanie zamówienia

Rozmyśliłeś się i chcesz zrezygnować z zakupu? Poinformuj nas o tym jak najszybciej, jeszcze przed wysyłką zamówienia. W przypadku gdy kupujący nie odbiera przesyłki pobranionej i nie odstąpił od umowy kupna, czyli nie poinformował Sklep o rezygnacji z zakupu, sprzedawca zmuszony jest do poniesienia kosztów przesyłki w obie strony, czyli sklep-klient oraz powrotnej klient-sklep.

W tej sytuacji zgodnie z Kodeksem cywilnym sprzedawca ma prawo domagać się odszkodowania za niewywiązanie się z postanowień umowy przez konsumenta:

Art. 471: Dłużnik obowiązany jest do naprawienia szkody wynikłej z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które dłużnik odpowiedzialności nie ponosi.

Dlatego będziemy wdzięczni o informację mailową bądź sms o rezygnacji z zamówienia 🧡